متن اهنگ هایده

.....................



متن اهنگ هایده

دشتستانی

دو تا کفتر بودیم همخون و آوازشبا در لونه و روزا به پروازالهی خیر نبینه مرد صیادکه آن دوی مرا برده به شیرازتو شهرت داده ای بد نامیممگر چه خدمت بد کرده بودمبرو برو برو بیزارم از تو خیال دارم که دست بردارم از تو جون جونم نا مهربونم شو خواب ندارمدلم امروز به آرومی خود خو کردهوای جونم آی دلبریاد چشمون سیاهش منو جادو کردهآی جونم آی دلبردلم پیش پر میزنه به هر دری در میزنهبه هر خونه سرمیزنهدلم دلم دلمهنوز از دست غمش دیده مو گریونهآی جونم آی دلبربعد عمری هنوزم مرغ دلم نالونه آی جونم آی ذلبرمیرم میگردم سر به سردشت و دمن کوه و کمرمیرم از او گیرم خبر میرم میرم میرمخدا مهربونه یار عاشقونهدل ما جوونه وای وای وایخودش خوب میدونه که بر جون عاشقجدایی گرونه وای وای وایعزیزم کجایی آی کجایی آی کجاییدل شیرازیم امشو کجایی وایآآآآآ... بخدا مثل دلم شکل دلم پیدا نمیشه هیچ دلیمثل این دل که شده رسوای تو رسوا نمیشه خوشگلهابرو کمونی خوشگله نامهربونی خوشگلهدلم سی تو پر میزنهخودت میدونی خوشگلهبخدا مثل دلم شکل دلم پیدا نمیشه هیچ دلیمثل این دل که شده رسوای تو رسوا نمیشه خوشگلهابرو کمونی خوشگله نامهربونی خوشگلهدلم سی تو پر میزنهخودت میدونی خوشگله

اومدنت محاله

جام بلور خنده روی لبام شکستهقطره اشک سردی توی چشام نشستهتو خودت میدونی بی تو دلم چه حالهدل من میدونه دیدن تو خیالهبه صدای حرفام دل میگه اومد اومداما خوب میدونه اومدنت محاله اومدنت محاله دیدن تو خیالهاومدنت محاله دیدن تو خیالهدل من گریزون شب توی خونه توبخدا دمادم میگیره بونه تومن میون گریه به کار دل میخندمراه رفتنش رو با اشک خود میبندماومدنت محاله دیدن تو خیالهاومدنت محاله دیدن تو خیالهآآآ میون دل تو یه عالمه تا دل من عزیزمتا به ابد رنج و غمه تا دل من عزیزمروزی اگه به خاک من اشک چشات بریزهسر میزنه یه شاخه گل از دل من عزیزماگه چشمم تا ابد خیره به در بمونهاگه قلبم همه شب نام تو رو بخونهدل اگه خون بشه و از تو چشام بریزهاگه غم شعله بشه از تو نگام بریزهاومدنت محاله دیدن تو خیالهاومدنت محاله دیدن تو خیالهجام بلور خنده روی لبام شکستهقطره اشک سردی توی چشام نشستهتو خودت میدونی بی تو دلم چه حالهدل من میدونه دیدن تو خیالهبه صدای حرفام دل میگه اومد اومداما خوب میدونه اومدنت محاله اومدنت محاله دیدن تو خیالهاومدنت محاله دیدن تو خیالهاومدنت محاله دیدن تو خیالهاومدنت محاله دیدن تو خیاله

می پرست

وقتی که مثل شراب، مسته مستم میکنیعاشقه عشق میشم، می پرستم میکنیوقتی که به من میگی، جونه من بسته به جونتمنو آروم میکنه، اون نگاه مهربونتنمیدونم که چرا، دوباره دیوونه میشی، خراب و ویروونه میشیبتی که داغونه میشم، ابری که گریونه میشم واااااااااااااااااااااااا اااااینمیدونم که چرا، دوباره دیوونه میشی، دوباره دیوونه میشمدوباره دیوونه میشی، دوباره دیوونه میشمدل غمگین منو باز تو آروم میکنیمیشکنه طلسم غم، آخه جادوم میکنی، آخه جادوم میکنیدل غمگین منو باز تو آروم میکنیمیشکنه طلسم غم، آخه جادوم میکنی، آخه جادوم میکنیوقتی که تو بد میشی، باز میبینمدنیا رو سرم خرابه، میبینم که باز دارم دق میکنمهمه چیم نقش بر آبهاما تا میخوام برم گریه کنونسر به دیوارا بکوبمباز به دادم میرسی به من میگیعشقمی، تو خوبه خوبمباز میگم عزیز من، پا رو قلبم نمیذارهمهربونه با منو، اشکمو در نمیارهوقتی که مثل شراب، مسته مستم میکنیعاشقه عشق میشم، می پرستم میکنیوقتی که به من میگی، جونه من بسته به جونتمنو آروم میکنه، اون صدای مهربونتنمیدونم که چرا، دوباره دیوونه میشی، خراب و ویروونه میشیبتی که داغونه میشم، ابری که گریونه میشم واااااااااااااااااااااااا اااااینمیدونم که چرا، دوباره دیوونه میشی، دوباره دیوونه میشمدوباره دیوونه میشی، دوباره دیوونه میشمدل غمگین منو باز تو آروم میکنیمیشکنه طلسم غم، آخه جادوم میکنی، آخه جادوم میکنیدل غمگین منو باز تو آروم میکنیمیشکنه طلسم غم، آخه جادوم میکنی، آخه جادوم میکنی

 

شب میخونه

من میخوام به خونه خدا برماگه میخونه نرم کجا برمواسه من که دل شکستماز غم زمونه خستم اگه مستی ام نباشهمی پرستی ام نباشهدیگه چی تو زندگی درمون دردای منهاگه میخونه نباشهپس کجا جای منهمن میخوام به خونه خدا برماگه میخونه نرم کجا برماگه قلبمو شکستن همه درا رو بستندر میخونه که بازه مستی ام که چاره سازه بعد از این سراغمواز شب میخونه بگیربعد از این سراغمو از می و پیمونه بگیرمن میخوام به خونه خدا برماگه میخونه نرم کجا برمنمیخوام کنار این مردم بیوفا برمپیش کی عاشق و دیوونه و بی ریا برمآخرش مستای میخونه به دادم میرسنساقی و شراب و پیمونه به دادم میرسنبعد از این سراغمواز شب میخونه بگیربعد از این سراغمو از می و پیمونه بگیرمن میخوام به خونه خدا برماگه میخونه نرم کجا برمواسه من که دل شکستماز غم زمونه خستم اگه مستی ام نباشهمی پرستی ام نباشهدیگه چی تو زندگی درمون دردای منهاگه میخونه نباشهپس کجا جای منهمن میخوام به خونه خدا برماگه میخونه نرم کجا برممن میخوام به خونه خدا برماگه میخونه نرم کجا برممن میخوام به خونه خدا برماگه میخونه نرم کجا برمای ماه من ای میر من ای کعبه و ای پیر منمنظورم از مستی تویی ای عشق عالم گیر مناز مستی ام منظور تو خم خانه تو انگور توجانا سراپا نور تو از می تویی تفسیر من آزاده دل بسته ام دل بسته وارسته امصد پاره نگسسته ام ای عشق تو زنجیر منبی می کجا میخواره امبی لطف تو بیچاره امغمدیده غمباره ام ای وای از این تقدیر مناز عشق زیباتر تویی از اشک والاتر توییاز گریه بالاتر توییدر این شب دلگیر منای ماه من ای میر من ای کعبه و ای پیر من بگذر بگذر که خواهم بگذریباز از سر تقصیر منبگذر که خواهم بگذریباز از سر تقصیر مندلی دارم بلای عشق و دیدهمصیبتهای دنیا رو کشیده بمیرم من واسه اون دل شکستهکه چون من خیری از دنیا ندیدهکه چون من خیری از دنیا ندیدهمن از این شب شب هجرانمن از این شب شب هجرانچه گویماز این گردونه گردون چه گویمتو که چشمات طبیب درد من نیستمن از دردای بی درمون چه گویممن از دردای بی درمون چه گویمغم و دردو پریشونیم از اینهکه میدونم جدایی در کمینههزارون غم زدن خنجر به جونمچه گویم کار این دنیا همینهدر دلم ابر تو میبارد عشقسینه ام داغ تو را دارد عشقباورم نیست کسی از غم تو دل دیوانه نیازارد عشقباورم نیست کسی زخم تو رابر دل خون شده نگذارد عشقآن غریقم که نترسد از موج تن به دریای تو بسپارد عشقتن به دریای تو بسپارد عشقواسه من که دل شکستماز غم زمونه خستم اگه مستی ام نباشهمی پرستی ام نباشهدیگه چی تو زندگی درمون دردای منهاگه میخونه نباشهپس کجا جای منهمن میخوام به خونه خدا برماگه میخونه نرم کجا برماگه قلبمو شکستن همه درا رو بستندر میخونه که بازه مستی ام که چاره سازه بعد از این سراغمواز شب میخونه بگیربعد از این سراغمو از می و پیمونه بگیرمن میخوام به خونه خدا برماگه میخونه نرم کجا برمنمیخوام کنار این مردم بیوفا برمپیش کی عاشق و دیوونه و بی ریا برمآخرش مستای میخونه به دادم میرسنساقی و شراب و پیمونه به دادم میرسنبعد از این سراغمواز شب میخونه بگیربعد از این سراغمو از می و پیمونه بگیرمن میخوام به خونه خدا برماگه میخونه نرم کجا برمواسه من که دل شکستماز غم زمونه خستم اگه مستی ام نباشهمی پرستی ام نباشهدیگه چی تو زندگی درمون دردای منهاگه میخونه نباشهپس کجا جای منهمن میخوام به خونه خدا برماگه میخونه نرم کجا برممن میخوام به خونه خدا برماگه میخونه نرم کجا برممن میخوام به خونه خدا برماگه میخونه نرم کجا برم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: متن اهنگ، ،

نوشته شده توسط hadiss در جمعه 18 مهر 1393

و ساعت 15:34



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by dar-aghosh-bad ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




مطلب
متن اهنگ
کد اهنگ
کتاب
تایپی
بیوگرافی
بازیگران
نویسندگان
خوانندگان
عکس
عکس با نوشته عاشقانه و غیره....
عکس عاشقانه بدون نوشته
عکس خوانندگان
عکس بازیگران
شهاب حسینی
ترول
دانلود اهنگ
انه شرلی




hadiss
pari




همدل
دلتنگ
خوبی ها
وبلاگ مجید اصغرزاده
عشقانه های شرجی
همه جوره (کره ای)
مجله خبری تماشا.خبر.اخبار.سرگرمی.
شعر عاشقانه
طناز چت
چت روم طناز
ما پنج نفر
تنها
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گمشده و آدرس  dar-aghosh-bad.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












عکس , کارت پستال , عکس عاشقانه , عکس با نوشته , عاشقانه،کارت پستال،کارت پستال احساسی،کارت پستال تنهایی،کارت پستال عاشقانه،کارت پستال عاشقانه غمگین , متن , متن اهنگ , apk, آیفون, آیپد, اندروید, تبلت, جاوا, دانلود رمان pdf, دانلود رمان اعدام یا انتقام, دانلود رمان اعدام یا انتقام apk, دانلود رمان اعدام یا انتقام epub, دانلود رمان اعدام یا انتقام jar, دانلود رمان اع , pk, آیفون, آیپد, اندروید, تبلت, جاوا, دانلود رمان pdf, دانلود رمان شکوفه اشک, دانلود رمان شکوفه اشک apk, دانلود رمان شکوفه اشک epub, دانلود رمان شکوفه اشک jar, دانلود رمان شکوفه اشک java, دانلود رمان , عکس عاشقنه با نوشته , زندگی , جوک طنز زندگی , رسم زمونه , انیشتن , پدر و مادر ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin